A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Новослобідської сільської ради

Навчання педагогів під час карантину: методичний онлайн – порадник «Упровадження формувального оцінювання в початкових класах»

Дата: 24.04.2020 10:48
Кількість переглядів: 145

Цей рік став особливим для всієї України. Сьогодні країна живе у карантині. Кожен із нас із відповідальністю ставиться до збереження здоров’я оточуючих. Наші педагоги, як і педагоги усієї України, організували навчання школярів з використанням технологій дистанційного навчання. Скоро закінчення навчального року, необхідно здійснювати підсумкове оцінювання. Які підходи застосовувати при здійснення формувального оцінювання учнів Нової української школи? Як правильно організувати цей процес?

Цим та іншим питанням був присвячений методичний порадник для учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти Новослобідської сільської ради та Путивльського району, який організували та провели Шамунова К.В., методист СОІППО, методисти методичних кабінетів відділу освіти, молоді та спорту Новослобідської сільської ради та відділу освіти Путивльської райдержадміністрації 23.04.2020 року. Порадник пройшов в режимі онлайн – конференції. Учасниками заходу стали 66 педагогів.

Під час порадника Шамунова К.В., методист з початкової освіти навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, проаналізувала нормативно-правову базу реалізації формувального оцінювання на першому циклі навчання (1-2 класи) у закладах загальної середньої освіти та вимоги щодо очікуваних результатів навчання, формування компетентностей учнів початкової школи, визначені Державним стандартом початкової загальної освіти.

Методист наголосила, що згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 27.08.2019 № 1154 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу», критерії оцінювання визначаються вчителем (із поступовим залученням до цього процесу учнів), відповідно до кожного виду роботи та виду діяльності учнів.

У ході методичного онлайн-порадника було акцентовано увагу учасників заходу на підсумковому тематичному оцінюванні учнів 2-х класів, яке здійснюється протягом навчального року за результатами опанування теми, кількох тем, розділу програми тощо. Підсумкове завершальне оцінювання здійснюється в кінці навчального року з метою визначення освітніх завдань для реалізації індивідуального підходу до дитини в процесі подальшого навчання.

Під час презентації методист продемонструвала форми спостережень за розвитком дитини та оцінки середовища; оцінювальні аркуші, які вчитель може самостійно розробити для групи учнів з метою визначення рівня засвоєння матеріалу кожного розділу відповідно до навчальної програми.

На завершення методичного онлайн-порадника Шамунова К.В.  надала методичні рекомендації учителям початкових класів щодо процесу здійснення педагогічного спостереження, оформлення портфоліо та зошита спостережень вчителя; проведення діагностичних робіт, використання технік формувального оцінювання учнів (перший цикл навчання у Новій українській школі).

 


« повернутися

Вхід для адміністратора