Рефлексія, або як учні засвоюють матеріал уроку
Як учитель може дізнатися, чи учні добре засвоїли навчальний матеріал, чи їм подобаються методи роботи в класах? Запитання “в лоба” працюють не завжди і часом можуть викликати зворотну реакцію – учні закриваються. Щоб цього не сталося, у нагоді вчителю можуть стати методики зворотного зв’язку.
Використанню прийомів організації зворотного зв’язку учень – учитель на уроках в початкових класах було присвячене чергове засідання міжшкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів. Захід, участь у якому узяли 4 учителі початкових класів, відбувся на базі Юр’ївського НВК. У ході тренінгу, який провела завідувач методичним кабінетом О. Сахно, педагоги на практиці знайомилися із новими прийомами та методами проведення рефлексії під час підведення підсумків уроку чи вивченої теми.
Підводячи підсумки тренінгу вчителі зробили висновок, що використання прийомів та методів зворотного зв’язку/рефлексії перетворюють процес оцінювання на частину навчального процесу та залучають школярів до конструктивного діалогу.
Із матеріалами тренінгу можна ознайомитися у розділі «Для педагогів початкової школи».