Всеукраїнська науково-практична конференція «Розвиток гнучких умінь (soft skills) у процесі освітньої діяльності: теорія та практика». Співпрацюємо із науковцями
Google наводить лідерські якості та комунікативні здібності як приклад затребувальних особистісних характеристик. А згідно з дослідженнями Гарвардського університету потреба у співробітниках із soft skills на ринку праці зросла на 20%.
Як пов’язані ці данні із школою? На це відповідь у словах Сенеки Молодшого: «Ми навчаємо не для школи, а для життя».
Цю сторону освітньої процесу обговорювали науковці, педагоги – практики та інші зацікавлені особи на Всеукраїнській науково-практичній конференції «Розвиток гнучких умінь (soft skills) у процесі освітньої діяльності: теорія та практика», яка відбулася 25 лютого 2021 року в онлай – режимі з використанням Zoom-конференції. Серед учасників заходу були й педагоги нашої громади із усіх закладів освіти.
Під час конференції були розглянуті питання:
1. Формування гнучких умінь (soft skills) як психолого-педагогічна проблема.
2. Компетентнісний підхід до розвитку гнучких умінь (soft skills) в освітньому процесі.
3. Підготовка майбутніх учителів до формування гнучких умінь (soft skills) у здобувачів освіти.
4. Формування комунікативної компетентності як ключової у формуванні soft skills.
5. Теорія і практика формування критичного мислення як складника гнучких умінь.
6. Розвиток креативного мислення для вирішення соціальних і професійних проблем.
7. Формування емоційного та соціального інтелекту в здобувачів освіти.
Учасники заходу відмітили велике значення педагога у формуванні soft skills у школярів, коли у час швидкого зростання технологій вміння спілкуватися, залученість до спільної справи, гнучкість, вміння швидко адаптуватися, продуктивність (ефективність) роботи, вміння спостерігати, слухати, аналізувати мають стати надбанням кожної особистості.
Із Програмою конференції можна ознайомитися на сайті Глухівського державного педагогічного університету імені Олександра Довженка.