Здоров’язберігаючі технології на уроках англійської мови
Сучасний урок має бути здоров’язберігаючим, здоров’яформуючим, здоров’язміцюючим, спрямованим на формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, повинен навчати культурі здоров’я на засадах розуитку життєвих навичок.
Утвердження цих постулатів пройшло червоню ниткою через усе засідання динамічної групи учителів англійської мови з теми «Застосування здоров’язберігаючих технологій під час вивчення англійської мови у відповідності до вимог Нової української школи», яке відбулося 15 березня 2019 року на базі Новослобідського навчально-виховного комплексу: загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад.
Педагоги на практиці познайомилися із стратегіями Нової української школи та визначили їх вплив на розвиток школярів, підвищення ефективності освітнього процесу.
Не сковувати дитину, а розвивати, не стримувати, а підтримувати, дати всі можливості для фізичного та духовного розвитку – головне завдання сучасного учителя – таким став висновок, що зробили педагоги.
Із матеріалами засідання можна познайомитися в розділі «Для педагогів. Учителям іноземної мови»