Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу
Удосконалення сучасної загальної середньої освіти спрямовано на переорієнтацію процесу навчання на розвиток особистості учня, навчання його самостійно оволодівати новими знаннями.
Новий етап у реформуванні шкільної освіти пов'язаний з упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, доозброєння його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили йому перебудувати навчально-виховний процес відповідно до нових вимог і підходів.
Відповідно до Державних стандартів освіти компетентнісна освіта зорієнтована на практичні результати, досвід особистої діяльності, вироблення ставлень, що зумовлює принципові зміни в організації навчання, яке стає спрямованим на розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань і умінь учнів. Як зробити урок компетентнісним та яка його роль у підготовці школярів до ДПА та ЗНО було присвячене чергове засідання методичного об’єднання учителів математики, фізики та інформатики. Захід пройшов на базі Князівського НВК 1 лютого 2019 року.
Із цікавістю педагоги прослухали аналіз особливостей проведення ДПА та ЗНО у цьому році, який підготував керівник методоб’єднання Грідін І.П., стали активними учасниками панельної дискусії з проблеми проведення компетентнісного уроку, що провела Сахно О.І., завідувач методичним кабінетом відділу освіти, молоді та спорту Новослобідської сільської ради.
Під час підведення підсумків засідання педагоги ще раз впевнилися у правдивості слів В.О. Сухомлинського «Урок – дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції. До хорошого уроку вчитель готується все життя.»