Організація оцінювання за технологіями дистанційного навчання
Дата: 24.04.2020 13:50
Кількість переглядів: 162
Сьогодні, у період карантину та самоізоляції, в умовах дистанційного навчання основної метою здійснення поточного та формувального оцінювання є забезпечення зворотного зв’язку вчителя з учнями, а не перевірка і контроль знань. Тому в організації щоденного освітнього процесу варто надавати пріоритет формувальному оцінюванню, яке передбачає надання учням підтримки, коригування засобів та методів навчання у випадку виявлення їх неефективності. Результати виконаних учнями самостійних робіт мають використовуватися для відзначення їх успіхів, аналізу помилок, планування подальшої роботи з опанування навчального матеріалу в умовах використання технологій дистанційного навчання.