Інформаційно-комунікаційні технології в професійній діяльності педагога
Сьогоднішні реалії вимагають від працівників досить високого рівня володіння ІКТ- технологіями. В цей час ІКТ-компетентність вчителя – це його здатність (інтегрована властивість) до результативної ефективної діяльності в умовах інформатичного середовища.
Розгляду цього питання було присвячено чергове засідання семінару-практикуму заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів освіти, яке, згідно плану роботи Новослобідського ЦПРПП, відбулося 12.березня 2021 року.
Разом із О. Сахно, директором Новослобідського ЦПРПП, заступники проаналізували Професійний стандарт за професіями «Вчитель закладу загальної середньої освіти» та визначили основні вимоги до інформативної компетентності педагога. Бо саме уміння вчителя орієнтуватися в інформативному просторі, використовувати наявні та, за потреби, створювати нові електронні освітні продукти та ресурси в період здійснення освітнього процесу за умови карантину та дистанційного навчання вийшли на перший план. Тільки маючи необхідні навички, можна зробити урок сучасним, цікавим для учнів та результативним в період онлайн-навчання.
Підводячи підсумок, заступники зазначили, що сьогоднішні реалії вимагають від працівників досить високого рівня володіння ІКТ- технологіями. В цей час ІКТ-компетентність вчителя – це його здатність (інтегрована властивість) до результативної ефективної діяльності в умовах інформатичного середовища.