A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Новослобідської сільської ради

Проєктні технології як елемент формування предметних компетенцій на уроках математики та фізики

Дата: 03.02.2021 14:02
Кількість переглядів: 169

«Основне призначення компетентнісного підходу – подолати розрив між наукою і практикою. Головною метою цього підходу має бути виховання людини як суб’єкта практичної дії. … показником розвитку людини як суб’єкта практичної дії слід вважати її практичну вмілість, від якої залежить якість цієї дії.» - відзначав І.Д. Бех.

Як же подолати розрив між наукою та практикою на уроках математики? Таку можливість дають навчальні проєкти. До такого висновку дійшли педагоги закладів освіти Новослобідської сільської ради, що взяли участь у засіданні міжшкільного методичного об’єднання вчителів математики, фізики, інформатики з теми «Проєктні технології як елемент формування предметних компетенцій на уроках математики та фізики», що відбулося 2 лютого в режимі Zoom-конфренції, відповідно до плану роботи Новослобідського центру професійного розвитку педагогічних працівників.

Метод проєктів не є принципово новим у світовій педагогіці. Він виник ще у 20-ті роки минулого сторіччя в США.  Його називали також методом проблем і повязувався він із ідеями гуманістичного напряму.

Сьогодні метод проектів сприяє розвитку компетеності учнів, його здатності як суб’єкта практичної дії застосовувати набуті знання на практиці, виявляючи при цьому свою практичну вмілість/досвідченість. Використання цього методу на уроках математики у своїх виступах розкрили Жирякова Г.А., учитель математики Юр’ївського НВК, керівник міжшкільного методичного об’єднання, Киреєва Н.В., учитель математики Мазівського НВК, Гурець К.С., учитель математики Новослобідського НВК.  У підсумку заходу педагоги познайомилися із сучасною технологією edScrum, яку презентувала Сахно О.І., директор Новослобідського ЦПРПП. Ця технологія, що спрямована на практико орієнтованого навчання, сприяє розвитку вмінь співпрацювати, навчитися краще пізнавати себе, розвиває творчість та критичне мислення.

У підсумку засідання учителями було вирішено проаналізувати навчальну програму з математики та створити банк даних тем для розробки навчальних проектів з учнями.

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора