Співпрацюємо з науковцями
Зазвичай ми ставимося до процесу мислення так, ніби це щось само собою зрозуміле та природне, як дихати чи їсти. При цьому забуваємо максимально використовувати можливості, які закладені в нас природою. Не може існувати людина не мислячі. Мислення можна і потрібно розвивати. А дитячий садок або школа – це те освітнє середовище, що ідеально для цього підходить.
Сьогодні усе більше й більше педагоги застосовують стратегії критичного мислення під час здійснення освітнього процесу. Проблемі «Формування критичного мислення в процесі освітньої діяльності в контексті Концепції «Нова українська школа» був присвячений регіональний семінар, що відбувся 14 листопада 2019 року у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка. У його роботі участь узяли науковці університету, студенти, тренери педагогів НУШ та вчителі 1 та 2 класів закладів загальної середньої освіти області. Серед учасників були представники освітніх закладів нашої громади: О.Сахно, О.Овсянко, Н. Редковець, С. Поділько, О.Зюсько, В. Білокопитова.
Протягом усього семінару присутні активно обмінювалися досвідом роботи, знайомили із новими стратегіями розвитку критичного мислення, були учасниками майстер-класів. Досвідом роботи учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти Новослобідської громади з проблеми «Реалізація діяльнісного підходу в початковій школі шляхом впровадження стратегій критичного мислення» поділилася завідувач методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Новослобідської сільської ради Оксана Сахно.
Своєрідним підсумком семінару є наступні слова:
Освіта відбувається сьогодні, але дихає майбуттям.
Освіта – це експрес, спрямований у майбуття; молоді люди, які перебувають у ньому, стрімко мчаться до світу майбуття, наскрізь проймаючи сьогодення.
Там на них чекають свої справи.
Освіта, що не сповнена змістом майбуття, схожа на експрес без коліс.
Тож давайте наповнювати цей експрес і змістом, і новими технологіями. А, найголовніше, готувати наших учнів до майбутнього життя.