Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи
«Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло.» - В.О. Сухомлинський.
Цей вислів великого педагога став червоною ниткою, що пройшла крізь усі виступи педагогів, які взяли участь у черговому засідання міжшкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів. Захід відбувся в онлайн-режимі 20 квітня 2021 року відповідно до плану роботи КУ «Новослобідський ЦПРПП».
У ході засідання педагогами було розглянуто питання реалізації технологій педагогіки партнерства в практиці роботи початкової школи. У своєму виступі «Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи» С. Поділько, керівник міжшкільного методичного об’єднання, окреслила головні ідеї, на яких ґрунтується педагогіка партнерства, познайомила колег із роботами Ш. Амонашвілі, С. Лисенкової, В. Сухомлинського, що розкривають суть педагогіки партнерства. О. Сахно, директор КУ «Новослобідський ЦПРПП», розкрила основні моменти впровадження педагогіки партнерства в практику роботи школи, презентувала модель взаємодії учасників освітнього процесу тощо. Із цікавістю учасники заходу прослухали презентацію досвіду роботи учителів початкових класів Мазівського НВК як «Школи сприяння здоров’ю» (М. Растова), застосування педагогіки партнерства під час дослідницької діяльності учнів початкових класів Новослобідського НВК (В. Білокопитова), використання педагогіки партнерства під час формувального оцінювання Н. Редковець, Князівський НВК).
Під час обміну думками у підсумку засідання педагоги відмітили, що учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. Отже, тільки разом ми створимо дійсно Нову українську школу, де дитині буде цікаво та комфортно.