Знайомимося із досвідом роботи колег із Чехії
Як організувати навчання учнів після їх повернення після тривалого карантину до очного денного навчання? Що зробити, щоб освітній процес у цей період був ефективним? Ці питання сьогодні непокоять освітян усіх країн світу. Досвіду оцінювання процесу повернення учнів до денної форми навчання після тривалого періоду дистанційного навчання був присвячений онлайн-семінар, що відбувся 08 липня 2021 року для педагогів Чехії та України. Його організаторами стали Асоціація з міжнародних питань співпраці з Чеською шкільною інспекцією, Державна служба якості освіти України, за підтримки Чеської агенції розвитку. Серед учасників онлайн- семінару були представники КУ «Новослобідський ЦПРПП».
Повернення до школи через такий тривалий карантин несе нові та іноді складні ситуації, відкриє запитання, які добре усвідомити заздалегідь і запобігти тому, щоб вони не стали зайвими додатковими стресорами. Більшість учнів та педагогів з нетерпінням очікують відновлення денної форми навчання та йтимуть до школи з великими очікуваннями. Потрібно добре підготуватися, щоб все пройшло якомога гладше, а нездійснені очікування не призвели до фрустрації та втрати бажання працювати.
Досвідом з наближення процесу моніторингу та оцінювання процесу повернення учнів до денної форми навчання в заклади освіти Чехії поділився PhDr. Ондржей Андри, МАЕ, МВА, МРА, заступник головного шкільного інспектора Чехії. Під час онлайн-семінару ним було окреслено, на що зосереджується Чеська шкільна інспекція у цій сфері, які причини для виділення цих тем, необхідність здійснення такої комунікації із усіма учасниками освітнього процесу, представлено напрямки та інструменти реалізації досліджень, прокоментовано процес підготовки освітніх закладів до нового навчального року. Інформація, яку отримали від чеських колег педагоги України, дуже цінна для організації адаптаційного періоду у 2021/2022 навчальному році.