Інформуємо, консультуємо, допомагаємо: нові підходи до оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти
Яким має бути оцінювання у новій українській школі? Як правильно організувати формувальне оцінювання учнів 1-4 класів? Ці та інші питання були розглянуті учителями початкових класів на онлайн-консультації 21.09.2021, яку провів Новослобідський ЦПРПП.
У ході групової консультації Оксаною Сахно, директором центру профрозвитку, разом з учителями початкових класів було опрацьовано методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, які окреслюють підходи оцінювання результатів навчання здобувачів початкової світи в умовах особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання.
Під час консультації педагоги звернули увагу, що на заміну узагальненій бальній оцінці розробники пропонують використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання, яка, окрім оцінювального судження, може також називати рівень результату навчання та роз’яснювати його, використовуючи орієнтовну рамку оцінювання за рівнями, яка розміщена у додатку 1 до наказу Міністерства освіти і науки України №813 від 13.07.2021 р.
За результатами групової онлайн-консультації педагогам надано кейс із методичними рекомендаціями ««Оцінювання результатів навчання учнів 1-4-х класів Нової української школи» та іншими нормативними документами, що регламентують діяльність учителів початкових класів.