Супервізія як форма допомоги та підтримки педагогів
Відомо, що для впровадження будь-яких змін чи реформ в освіті необхідно забезпечити підтримку для педагогів у цьому процесі. У всьому світі таку підтримку надають більш досвідчені педагоги-ментори, наставники, супервізори тощо.
Сьогодні в Україні набуває розвитку процес супервізії як процес професійної підтримки роботи вчителя в умовах Концепції Нової української школи. Саме цей процес може стати підготовчим для тих вчителів, які заявлять про своє бажання взяти участь у процесі сертифікації.
Саме розгляду процесу супервізії як форми підтримки педагогів було присвячено онлайн-студію, яку провели для педагогів освітніх закладів Новослобідської територіальної громади працівники КУ «Новослобідський ЦПРПП» О. Сахно та В. Маханькова 12 січня 2022 року.
У ході зустрічі педагоги отримали роз’яснення основним поняттям «супервізія», «супервізор», «супервізований/супервізант», мети її проведення та завдань, які вона реалізує. До уваги учасників було представлено етапи та форми проведення супервізії, визначено ролі супервізорів.
У підсумку онлайн-студії педагоги – учасники зазначили, що супервізія – новий для України напрям роботи з педагогом як професіоналом, метою якого є: підвищення цілеспрямованості професійних дій; підвищення кваліфікації; збільшення міри задоволення власною працею. Супервізія покликана допомогти учителю стати кращим спеціалістом, підвищити ефективність своєї роботи.