Учителі фізичної культури обговорили формування фізичних якостей та рухових здібностей на уроках фізичної культури в умовах реформування освіти
Сьогодні основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя. У сучасній школі фізичне виховання розглядають як важливий засіб фізичного, соціального та духовного розвитку учнівської молоді.
Що викликало потребу у зміні підходів до визначення основних завдань фізичного виховання? Цифри вражають!
Лише 15% населення України займаються фізичною активністю; Україна займає 93 місце серед 169 країн світу за рівнем здоров’я; 41% підлітків не досягаю щоденної тривалості рухової активності і це призводить до жахливих наслідків.
Допомогти покращити ситуацію із руховою активністю здатні вчителі фізичної культури - справжні дитячі лідери, які замінять вчителів-виконавців.
Нова українська школа формує багато корисних навичок дитини. Однією з них має стати звичка фізичної активності, чесної спортивної взаємодії та заслужених перемог. Обговоренню проблеми формування фізичних якостей та рухових здібностей на уроках фізичної культури в умовах реформування було присвячено засідання динамічної групи вчителів фізичної культури закладів загальної середньої освіти Новослобідської сільської ради, яке відулося в режимі онлайн 19 січня 2022 року.
У ході заходу керівник динамічної групи Черняков А.П., учитель фізкультури Новослобідського НВК, проаналізував основні зміни, що відбулися у модельній програмі для 5-6 класів, яка буде впроваджуватися із 1 вересня цього року. Сахно О.І., директор КУ «Новослобідський ЦПРПП», у своєму виступі звернула увагу на статистичні дані по Україні щодо рухової активності школярів та наслідки недостатньої такої активності в дорослому віці. Під час обговорення педагоги визначили основні завдання сучасного уроку фізичної культури з розвитку рухових здібностей учнів, шляхи реалізації рухової активності під час дистанційного навчання.
У підсумку обговорення учителі отримали кейси для самостійної роботи та матеріали для додаткового опрацювання.