Літня школа для педагогів. День четвертий
Існує чимало рекомендацій щодо використання універсального дизайну у навчанні, а також прикладів реалізації концепції на практиці. Але всі ці рекомендації передусім розроблені для уроків, коли одночасно присутні вчитель та учні, і розраховані на швидкий і безпосередній зворотний зв’язок як від учителя, так і від учнів.
Сьогодні ми шукаємо відповіді на запитання, як зменшити вразливість учнів під час онлайн-навчання? Як зробити якісним та доступним онлайн-середовище для широкої аудиторії учнів? Як покращити доступність навчального матеріалу для широкого загалу учнів, зокрема дітей, чиї особливі освітні потреби пов’язані з аудіо- чи відеоформатом сприйняття, її реалізацію в усній чи письмовій формах., візуальною підтримкою, демонстрацією практичних навичок тощо?
Цим та іншим питання організації освітнього процесу в інклюзивному класі під час онлайн-навчання було присвячене чергове засідання Літньої школи для педагогів, що відбулося 18 липня 2022 року. Сахно О.І., директор Новослобідського ЦПРПП разом з учителями опрацювали вимоги до онлайн-уроків в інклюзивному класі, обговорили відео сюжети з питання організації та проведення таких уроків, визначили основні вимоги. Педагоги отримали конкретні поради для підготовки ефективних уроків онлайн та отримали кейс із практичними матеріалами.