Зимова школа для педагогів. День третій: говоримо про формувальне оцінювання та мотивацію.
Кілька років тому команда психологів зі Стенфордського, Єльського та Колумбійського університетів попросила учнів середньої школи написати есе, після чого вчителі дали їм різні види фідбеку. Виявилося, один конкретний вид зворотного зв’язку так підвищував мотивацію та продуктивність учнів, що його охрестили «чарівним фідбеком». Ті, хто його отримував, набагато частіше бралися переписувати роботу й показували значно кращий результат. Нічого хитрого в цьому фідбеку не було. Лише одне просте речення: «Я пишу ці зауваження, бо вірю, що ти можеш показати найкращий результат, і знаю, що впораєшся.»
Ось і все. Лише сімнадцять слів. І жодне не містить і краплі інформації про те, як поліпшити роботу. Але ці слова потужні, бо рясніють сигналами належності.
Деніел Койл «Культурний код.
Секрети успішної взаємодії в команді»
Третій день занять в Зимовій онлайн-школі для педагогів освітніх закладів Новослобідської сільської ради був багатим на зустрічі. 9 січня спікерами стали гості школи. У першій половині дня із педагогами зустрілася І.Большакова, співавтор підручників НУШ, методики інтегрованого навчання, онлайн-курсів НУШ, методист НВК «Новопечерська школа», ексрпертка ГС «Освіторія», тренерка НУШ, ведуча Президентської школи онлайн. Після її виступу педагоги по іншому поглянули на здійснення формувального оцінювання в школі, замислилися на розвивальною та виховної роллю оцінювання, його мотиваційним компонентом. У другій частині заняття учителі зустрілися із І. Марухіною, завідувачкою навчально-методичний центру психологічної служби КЗ «Сумський ОІППО». Ірина Володимирівна висвітлила для учасників засідання питання «Розвиток навчальної мотивації учнів під час війни» та надала практичні поради психолога.
У підсумку заняття педагоги отримали кейс матеріалів за темою дня.