Використовуємо цифрові технології для спільної роботи, професійного спілкування та професійного розвитку
Нинішні учні виросли в оточенні комп’ютерів, мобільних телефонів та інших прогресивних пристроїв (девайсів). І більшу частину часу вони проводять, граючи в ігри, спілкуючись у соціальних мережах, обмінюючись СМС-ками, скачуючи музику та фільми, слухаючи МР-3 плеєри, причому, роблячи це одночасно. Взагалі, сучасні школярі знаходяться серед шалених потоків різноманітної інформації, що є для них звичною справою. Світ сучасних дітей — цифровий.
Який же вчитель потрібен сучасним дітям? Відповідь проста – вчитель повинен знати можливості цифрових технологій та володіти ними. Тоді він зможе правильно поставити завдання своїм учням, підказати за допомогою яких цифрових інструментів, це завдання можна вирішити. Саме такий вчитель потрібен сучасним дітям.
Саме про інформаційно-цифрову компетентність учителя йшла розмова на онлайн-комунікації між педагогами закладів освіти Новослобідської сільської ради, КУ «Новослобідський ЦПРПП» та педагогами Путивльського мистецького ліцею. Що відбулася 20 квітня 2023 року.
Під час зустрічі педагоги визначили рівень володіння ІКТ-компетентностями, познайомилися із європейською рамкою цифрових компетеностей вчителя DigCompEdu. Із задоволенням переглянули можливості штучного інтелекту для підвищення ефективності освітнього процесу.
У підсумку заходу педагоги зазначили, що використання різноманітних цифрових інструментів та застосунків дає можливість не тільки для організації спільної роботи та спілкування, але й для професійного зросту та розвитку.