A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Новослобідської сільської ради

Психологічна абетка сучасного педагога. Алгоритм дій педагога, коли дитина в стресовій ситуації

Дата: 18.05.2023 09:10
Кількість переглядів: 50

У надзвичайних ситуаціях освіта є одним з головних факторів психічного та фізичного захисту дітей. Освітній процес має здійснюватися таким чином, щоб створити для учнів безпечне та стабільне середовище у розпал кризи, допомогти відновити відчуття нормальності, гідності та надії, забезпечуючи як безперервність навчання, так і соціально-емоційну підтримку.

Про безпечне освітнє середовище та про дії педагога, коли дитина в стресі, йшла мова під час онлайн-комунікації із педагогами освітніх закладів Новослобідської громади із працівниками КУ «Новослобідський ЦПРПП»  17 травня цього року.

У ході заходу було відзначено, що у контексті реалій та викликів воєнного часі постала необхідність підготувати педагогів до роботи з наслідками травматичного досвіду. Директор центру профрозвитку О. Сахно звернула увагу педагогів на розвиток вмінь не лише вміти розпізнавати симптоми травми, але й надавати школярам підтримку за допомогою консультацій (на які діти можуть бути запрошені разом з батьками) та практик у класі. Це допоможе учням засвоїти практики саморегуляції та застосовувати їх за потреби для опанування негативних емоцій (гніву, злості, смутку). Для цього важливо організувати комфортну міжособистісну взаємодію між учителем та учнем, що допоможе дитині подолати психічний, емоційний або психологічний стрес, а також забезпечить для неї відчуття особистої безпеки, страх втратити яку був викликаний жахіттям війни.

Тому під час практичної частини комунікації практичний психолог Князівської гімназії Т. Яновська познайомила учасників із вправами на стабілізацію та заземлення, що можуть стати у пригоді під час роботи з дітьми і не тільки.


« повернутися

Вхід для адміністратора